Η επόμενη δράση πραγματοποιήθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου και είχε ως θέμα της να δημιουργήσουν οι μαθητές/-ήτριες της Α’ τάξης μια ψηφιακή διαλογική οντότητα που θα είχε εξειδίκευση σε ένα ορισμένο θέμα των γεωεπιστημών. Για το σκοπό αυτό οι εκπαιδευόμενοι/-ες σε συνεργασία με τους διδάσκοντες αξιοποίησαν τις δυνατότητες γνωστής ψηφιακής πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης και κατασκεύασαν το δικό τους δυνητικό συνομιλητή, που φέρει την ονομασία «Η ατμόσφαιρα της Γης» (https://mizou.com/preview-bot?ID=54699). Το διαλογικό ρομπότ εκπαιδεύτηκε στη βάση του σεναρίου πως αυτό αποτελεί έναν καταξιωμένο ερευνητή ατμοσφαιρικών επιστημών («Dr. Atmos»), ενώ ο/η εκάστοτε διδασκόμενος/-η έναν/μια μαθητή/-ήτρια («Alex») που τον απασχολούν ιδιαίτερα τα γεωπεριβαλλοντικά θέματα. Οι διδασκόμενοι/-ες έλαβαν εξατομικευμένη ανατροφοδότηση στις ερωτήσεις τους σχετικά με τη δομή, τη σύσταση και το ρόλο της ατμόσφαιρας του πλανήτη μας, καθώς και οδηγίες για την κατασκευή μιας προσομοίωσης της ατμοσφαιρικής στήλης. Επιπρόσθετα, μέσω της δράσης οι μαθητές/-ήτριες ενίσχυσαν τις ψηφιακές και επικοινωνιακές δεξιότητές τους, αμφότερες ζωτικής σημασίας για την επαγγελματική και κοινωνικο-συναισθηματική εξέλιξη ενός νέου ατόμου στο σύγχρονο κόσμο.

«Παράδειγμα ερώτησης που υποβλήθηκε στο δυνητικό συνομιλητή»
Αργύριος Καψιώτης (ΠΕ04.05)
